Regulamin

REGULAMIN KORZYSTANIA Z KOMORY NORNOBARYCZNEJ

  • 1. POSTANOWIENIA OGÓLNE
  1. Regulamin określa zasady świadczenia usług, odpowiedzialność oraz przebywania na terenie obiektu Normobaria Gorzów usytuowanego przy ul. Brzoskwiniowej 2 w Kłodawie i jest integralną częścią umowy, do której zawarcia dochodzi poprzez dokonanie rezerwacji sesji w Normobaria Gorzów.
  2. Przed wejściem do komory normobarycznej należy dokładnie zapoznać się z niniejszym regulaminem, w szczególności w zakresie przeciwwskazań do korzystania z niej szczegółowo określonymi w Karcie klienta, stanowiącej załącznik do niniejszego regulaminu.
  3. Wejście do komory oznacza zgodę na korzystanie z usług Normobaria Gorzów w zakresie sesji w komorze normobarycznej oraz akceptację niniejszego regulaminu wraz z zobowiązaniem do stosowania się do obowiązujących reguł postępowania.
  4. Przez pojęcie użyte w Regulaminie rozumie się:
  5. a) Usługodawca – Kacper Legan prowadzący działalność gospodarczą pod nazwą GALEN Kacper Legan zarejestrowaną pod adresem ul. Myśliborska 30A/6, 66-400 Gorzów Wlkp., NIP: 5993170683, REGON 081208068, adres e-mail: kontakt@normobariagorzow.pl,
  6. b) Klient – osoba fizyczna zgłaszająca chęć udziału w sesji w komorze normobarycznej, zobowiązana do uiszczenia opłaty za udział w sesji,
  7. c) Komora – komora normobaryczna przeznaczona do prowadzenia tlenoterapii – normobarycznej,
  8. d) Sesja – wejście do komory normobarycznej oraz przebywanie w niej w określonym w niniejszym regulaminie czasie,
  9. e) Senior +65 – Klient, który ukończył 65 rok życia. Przynależność do tej kategorii osób jest niezależne od posiadanego statusu emeryta czy rencisty. Osoba taka jest także Klientem w rozumieniu niniejszego regulaminu,
  10. f) Osoby niepełnosprawne – osoba niepełnosprawna, która ukończyła 18 rok życia legitymująca się orzeczeniem o niepełnosprawność w każdym stopniu, uprawniona do 50% zniżki ceny określonej w cenniku. Osoba taka jest także Klientem w rozumieniu niniejszego regulaminu,
  11. g) Junior – Klient w wieku od 3 do 18 lat,
  12. h) Junior z orzeczeniem – Klient w wieku od 3 do 18 lat posiadający orzeczenie o niepełnosprawności w każdym stopniu, a także legitymujący się zaświadczeniem bądź opinią o zaburzeniu bądź różnego rodzaju spektrum,
  13. i) Opiekun – Klient będący rodzicem/opiekunem prawnym, osoba upoważniona przez rodzica bądź opiekuna prawnego do opieki nad małoletnim w czasie przebywania w komorze normobarycznej, a także osoba spokrewnioną, bliska bądź zatrudnioną bezpośrednio przez rodzinę albo osobę niepełnosprawną do opieki nad osobą niepełnosprawną,
  14. j) Konsument – osoba fizyczna dokonująca czynności prawnej niezwiązanej bezpośrednio z jej działalnością gospodarczą lub zawodową w rozumieniu art. 221 ustawy z dnia 23 kwietnia 1964 r. Kodeks cywilny (tekst jednolity Dz.U. z 2023r., poz. 1610, 1615, 1890, 1933 ze zm.),
  15. k) UPK – ustawa z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta (tekst jednolity Dz.U. z 2023r., poz. 2759 ze zm.),
  16. l) dni robocze – dni od poniedziałku do soboty, z wyłączeniem dni ustawowo wolnych od pracy.
  17. W przypadku Klientów będących Konsumentami i wyłącznie w stosunku do nich:
  18. w zakresie nieuregulowanym niniejszym Regulaminem stosuje się przepisy prawa konsumenckiego, w tym przepisy UPK;
  19. przed zawarciem Umowy Usługodawcy dostarczy Konsumentowi Regulamin, jak również wykona obowiązki informacyjne określone przepisami UPK.
  20. zastrzega się, że nie dotyczą ich te postanowienia Regulaminu: które stanowiłyby niedozwolone postanowienia umowne w rozumieniu Kodeksu cywilnego (art. 3851 do 3853), czy naruszałyby bezwzględnie obowiązujące przepisy prawne dotyczące zawierania umów z udziałem Konsumenta, które zostałyby zawarte w rejestrze postanowień wzorców umownych uznanych za niedozwolone, prowadzonych przez Prezesa Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów.
  21. Udział w sesji jest odpłatny zgodnie z aktualnym cennikiem, chyba, że Usługodawca postanowi inaczej.
  22. Informacje o możliwości rezerwacji i cenie sesji dostępne są na profilu społecznościowym Usługodawcy na platformie Facebook, Instagram oraz w obiekcie Normobaria Gorzów, pod numerem telefonu: 795-464-107.
  23. Sesje w komorze mają charakter zamknięty i nie stanowią imprez masowych w rozumieniu ustawy z dnia 23 marca 2009 r. o bezpieczeństwie imprez masowych (tekst jedn. Dz.U. z 2019 r. poz. 2171 ze zm).
  • 2. ZASADY UCZESTNICTWA I REZERWCJI WIZYT
  1. Uczestnictwo w sesji w komorze normobarycznej wymaga wcześniejszej rezerwacji miejsca. Rezerwacji można dokonać pod nr tel. 795-464-107 w godzinach pracy Usługodawcy, mailowo: kontakt@normobariagorzow.pl bądź osobiście w obiekcie Normobaria Gorzów ul. Brzoskiwniowa 2, 66-415 Kłodawa.
  2. Z chwilą dokonania rezerwacji przez Klienta zostaje zawarta umowa o wejście do komory normobarycznej, w pozostałych wypadkach umowa zostaje zawarta z momentem przesłania potwierdzenia terminu wizyty przez Usługodawcę.
  3. Klient podczas rezerwacji powinien poinformować personel o uczestnictwie w sesji osoby niepełnosprawnej. W takiej sytuacji Klient powinien mieć na uwadze bariery architektoniczne, techniczne komory.
  4. Klienci, którzy dokonali rezerwacji 24h przed umówioną wizytą otrzymają wiadomość sms, którą generuje Usługodawca z przypomnieniem o terminie wizyty w komorze.
  5. W celu zadbania o najwyższą jakość usług w Normobarii Gorzów Klient powinien stawić się w obiekcie najpóźniej 10 minut przed rozpoczęciem sesji, w celu przygotowania się do wejścia do komory, m.in. wypełnienia Karty Klienta, skorzystania z szatni czy toalety.
  6. W sytuacji spóźnienia się przez Klienta Usługodawca ma prawo odmówić wykonania usługi. Każdy przypadek spóźnienia rozpatrywany jest indywidualnie, w zależności od aktualnego obłożenia grafiku Normobarii Gorzów. W uzasadnionych przypadkach Usługodawca dopuszcza możliwość przełożenia wizyty na inny termin w ramach możliwości czasowych i organizacyjnych.
  7. Przed wejściem do komory Klient zobowiązany jest do zapłaty za usługę zgodnie z aktualnym cennikiem dostępnym w obiekcie.
  8. Usługodawca zastrzega sobie prawo do wprowadzenia tymczasowych promocji. Zasady dotyczące ich zakupu, czasu trwania, zostaną uregulowane w odrębnym regulaminie.
  9. Usługodawca świadczy usługi także w ramach karnetu pięciu bądź dziesięciu wejść. W przypadku braku odwołania wizyty (najpóźniej 24h przed zaplanowanym terminem), w razie spóźnienia uniemożliwiającego wykonanie usługi, w razie braku obecności na umówioną sesję nie przysługuje zwrot za umówioną wizytę. W takiej sytuacji, Klient zobowiązany jest przy kolejnej wizycie uiścić 50% ceny.
  10. Odwołanie lub przełożenie wizyty w komorze na więcej niż 24h przed sesją jest nieodpłatne. Klient zobowiązany jest poinformować Usługodawcę o odwołaniu bądź przełożeniu wizyty dzwoniąc pod numer tel. 795-464-107.
  11. Odwołanie wizyty na mniej niż 24h przed wizytą lub w dniu wizyty wiąże się z uiszczeniem 50% ceny regularnej zgodnie z aktualnym cennikiem opłat. Opłatę należy uiścić najpóźniej przed kolejną wizytą. Brak obecności Klienta w terminie umówionej wizyty w Normobarii Gorzów lub spóźnienie uniemożliwiające wejście do komory wiąże się z obowiązkiem zapłaty przez Klienta 50% ceny regularnej.
  12. Usługodawca może zmienić termin lub odwołać termin wizyty bez podawania przyczyn, nie później niż w terminie 24h przed planowaną datą rozpoczęcia sesji.
  13. Czas sesji trwa 2h. Sesje dzienne odbywają się cyklicznie w godzinach: 08:30-10:30; 11:00-13:00; 13:30-15:30; 16:00-18:00; 18:30-20:30. Sesje nocne odbywają się w godzinach 21:00-07:30.
  14. Osoby niepełnosprawne oraz małoletnie dzieci mogą przebywać w komorze normobarycznej wyłącznie z opiekunem. Dzieci powyżej 10 roku życia mogą uczestniczyć w sesji samodzielnie z zastrzeżeniem, że to rodzice/opiekunowie prawni ponoszą wyłączną odpowiedzialność za dzieci pozostawione bez ich opieki.
  • 3. ZASADY WEJŚCIA, PRZEBYWANIA W KOMORZE
  1. Przed wejściem do komory Klient jest zobowiązany do podania informacji na temat swojego stanu zdrowia, poprzez wypełnienie Karty klienta wraz z informacją o przeciwskazaniach oraz podpisania oświadczenia o prawdziwości podanych informacji, świadomej zgody na uczestnictwo w sesji oraz zgody RODO.
  2. Szczegółowy wykaz wskazań jak i przeciwskazań uczestnictwa w komorze zawiera Karta Klienta, która stanowi załącznik do niniejszego Regulaminu.
  3. Sesja w komorze normobarycznej nie stanowi procedury medycznej. Z uwagi na podwyższone parametry składu i ciśnienia atmosfery wewnętrznej, korzystanie z komory może w sposób nieokreślony wpływać na samopoczucie Klienta.
  4. Poza wymienionymi w Karcie Klienta przeciwwskazaniami, wszystkie ewentualne wątpliwości w zakresie własnego stanu zdrowia, co do możliwości skorzystania z komory normobarycznej należy uprzednio skonsultować z lekarzem.
  5. Wejście do komory normobarycznej następuje na wyłączną odpowiedzialność osoby korzystającej z komory, a wystąpienie jakichkolwiek czynników lub zdarzeń niepożądanych w trakcie sesji normobarycznej nie będzie stanowić podstawy odszkodowawczej. W przypadku małoletnich dzieci zgodę na wejście wyrażają rodzice/opiekunowie prawni.
  6. Klient jest zobowiązany do natychmiastowego powiadomienia Usługodawcy o pogorszeniu swojego stanu zdrowia podczas pobytu w komorze.
  7. Wejście do komory dozwolone jest wyłącznie pod nadzorem osoby przeszkolonej w obsłudze komory normobarycznej.
  8. Zaleca się przyjście 10 minut przed rozpoczęciem sesji. W przypadku spóźnienia, nie ma możliwości dołączenia do trwającej sesji w komorze normobarycznej.
  9. W dniu wizyty w komorze należy zaniechać stosowania środków o intensywnym zapachu, np. perfum.
  10. Wejście do komory normobarycznej nie wymaga specjalnej odzieży ochronnej.
  11. Odzież wierzchnią należy pozostawić w szafie znajdującej się w recepcji. Dodatkowo, przed wejściem do komory należy skorzystać z czystego obuwia zmiennego lub skorzystanie z dostępnych pokrowców foliowych na obuwie. Usługodawca nie ponosi odpowiedzialności za pozostawione w niej przedmioty wartościowe szatni, takie jak torebki, portfele, telefony ani za inne rzeczy pozostawione bez opieki.
  12. Klienci mogą wnosić do komory przedmioty takie jak telefon, tablet, laptop, koc, poduszka, książka, gra planszowa, zabawka dziecięca nie wydająca dźwięków oraz butelka szklana lub bidon o pojemności nie przekraczającej 1 litra. Usługodawca zastrzega sobie prawo do odmowy wniesienia innych przedmiotów niż te wyszczególnione.
  13. Wejście do komory dozwolone jest wyłącznie pod nadzorem osoby przeszkolonej w obsłudze komory normobarycznej.
  14. Do komory normobarycznej należy wejść przez śluzę, w której następuje równoważenie ciśnienia pomiędzy tym na zewnątrz a wewnątrz komory. Proces wejścia trwa około 3-4 minut. Jedynym zauważalnym efektem może być uczucie zatykania się uszu. W takim przypadku zaleca się zatknięcie nosa oraz ust w celu przedmuchania uszu lub spożycie wody.
  15. W przypadku korzystania z toalety, należy używać wyłącznie specjalnego papieru toaletowego dostępnego na stojaku obok muszli. Inne papierowe przedmioty, chusteczki, oraz środki higieny nie mogą być wrzucane do sedesu, ponieważ może to spowodować awarię. Należy zachować ostrożności i przestrzeganie zasad w celu uniknięcia problemów technicznych.
  16. Przed sesją w komorze należy unikać alkoholu i innych używek.
  17. Leki należy przyjmować zgodnie z zaleceniami lekarza.
  18. Klient ma obowiązek stosowania się do zaleceń personelu i zachowania ciszy podczas sesji.
  • 4. BEZPIECZEŃSTWO I ODPOWIEDZIALNOŚĆ
  1. Na terenie obiektu Normobaria Gorzów obowiązuje bezwzględny zakaz palenia tytoniu oraz wyrobów typu IQOS czy e-papierosów.
  2. Zakazuje się dotykania aparatury wewnątrz komory.
  3. Zabronione jest używanie ognia i iskrzenia.
  4. Obowiązuje bezwzględny zakaz wnoszenia do komory przedmiotów mogących wywołać pożar, jak zapałki, zapalniczki, papierosy, a także przedmiotów mogących służyć jako broń, takich jak gaz pieprzowy itp. Użycie takich przedmiotów lub urządzeń, które spowoduje uszkodzenie komory.
  5. Podczas pobytu w komorze należy zachować spokój i stosować się do Regulaminu.
  6. W razie potrzeby nagłego opuszczenia komory, powiadom personel przez intercom. W ostateczności można skorzystać z czerwonego przycisku awaryjnego przy wyjściu z komory. Proces wypuszczania powietrza z komory trwa około 3 minut, ponowne jej napełnienie zajmuje do 5 godzin.
  7. Nieuzasadnione użycie przycisku awaryjnego wiąże się z opłatą w wysokość 1.500 zł.
  8. Usługodawca może odmówić udziału i usunąć Klienta z komory, który narusza zasady bezpieczeństwa, stwarza zagrożenie dla siebie lub otoczenia, w szczególności znajduje się pod wpływem alkoholu, innych substancji psychoaktywnych, w tym leków zaburzających sprawność psychoruchową.
  9. Komora normobaryczna w trakcie trwania sesji jest monitorowana. Monitoring służy ochronie mienia Normobarii Gorzów oraz korzystających z sesji Klientów, jak też ochronie przed ewentualnymi szkodami materialnymi i prawnymi. Zarejestrowane materiały mogą zostać wykorzystane wyłącznie do powyższych celów przez obsługę Normobarii Gorzów lub uprawnionych organów.
  10. Za wszelkie uszkodzenia powstałe w mieniu Usługodawcy, Klient odpowiada bez ograniczeń zgodnie z art. 415 Kodeksu cywilnego. Za uszkodzenia powstałe przez osoby niepełnoletnie odpowiedzialność ponoszą ich przedstawiciele ustawowi.
  • 5. OCHRONA WIZERUNKU
  1. Usługodawca zastrzega sobie prawo do utrwalania przebiegu sesji w formie zapisu fotograficznego, filmowego i dźwiękowego w celach dokumentacyjnych, edukacyjnych, informacyjnych i promocyjnych, marketingowych.
  2. Klient wyraża zgodę na bezpłatne utrwalanie przez Usługodawcę swojego wizerunku w związku z udziałem w sesji, a także jego rozpowszechniania, w szczególności umieszczania fotografii, filmów i nagrań dźwiękowych: w serwisach internetowych prowadzonych przez Usługodawcy – np. na platformie Instagram, Facebook, TikTok oraz stronie internetowej. Usługodawca zapewnia, że wizerunek Klienta nie będzie wykorzystywany w celach zarobkowych, a Klient przyjmuję do wiadomości, że z tytułu jego użycia nie przysługuje mu jakiekolwiek roszczenie, w szczególności wynagrodzenie.
  3. Korzystanie z komory jest traktowane jako akceptacja wszystkich postanowień niniejszego Regulaminu oraz klauzuli tzw. RODO zawartej w Karcie Klienta.
  • 6. REKLAMACJA
  1. Klient ma prawo złożenia reklamacji sposobu wykonania usługi. Do zgłoszenia reklamacji koniecznie jest udowodnienie wykonania usługi w dowolnej formie.
  2. Reklamacje należy zgłaszać w formie pisemnej na adres siedziby Usługodawcy tj. Galen Kacper Legan ul. Myśliborska 30a/6, 66-400 Gorzów Wlkp.
  3. Prawidłowo złożona reklamacja powinna zawierać dane osobowe Klienta umożliwiające jego identyfikację oraz kontakt, opis przyczyny reklamacji wraz z zakresem żądań.
  4. Usługodawca rozpatrzy reklamację w ciągu 14 dni od jej otrzymania i poinformuje Klienta o jej rozpatrzeniu na podane w piśmie dane kontaktowe Klienta.
  • 7. POSTANOWIENIE KOŃCOWE
    1. Klient ma prawo do wglądu do Regulaminu, cennika.
    2. Usługodawca zastrzega sobie prawo do zmiany niniejszego Regulaminu i poinformowaniu o tym Klienta.
    3. Regulamin dostępny jest w obiekcie Normobaria Gorzów w miejscu widocznym i dostępnym dla Klientów.

 

 

Data ostatniej aktualizacji / 01.05.2024r.

Bezinwazyjna tlenoterapia w komorze normobarycznej polegająca na podawaniu opracowanej formuły odżywczego powietrza bogatego w tlen, wodór i dwutlenek węgla w warunkach podwyższonego ciśnienia już w Gorzowie.

Zapisz się do naszego newslettera i bądź na bieżąco z aktualnymi promocjami.

Linki

Kontakt

+48 795 464 107
kontakt@normobariagorzow.pl

Copyright © 2024 normobariagorzow.pl